Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010

Έχω κι άλλα

φωτό: ζέλιγκ

Χοντρές φιγούρες που έχω βελτιώσει
Ξεκάθαρα βλέμματα που έχω θολώσει
Ελεύθερες σκέψεις που έχω πληρώσει
Ατέλειωτα όνειρα που έχω σκοτώσει

Μα έχω κι άλλα πολλά μη με φοβάσαι
Έχω κι άλλα πολλά μη με λυπάσαι
Έχω κι άλλα πολλά μη με φοβάσαι
Έχω κι άλλα πολλά μη με λυπάσαι

Πολλές οι αλήθειες και μ' έχουν στριμώξει
Πολλά και τα ψέματα μα δε μ' έχουν γλυτώσει
Χιλιάδες ταξίδια που δεν έχω τελειώσει
Αμέτρητα όνειρα που έχω προδώσει

Μα έχω κι άλλα πολλά μη με φοβάσαι
Έχω κι άλλα πολλά μη με λυπάσαι
Μα έχω κι άλλα πολλά μη με φοβάσαι
Μα έχω κι άλλα πολλά μη με λυπάσαι .

(Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας)

3 σχόλια:

Ονομάκριτος είπε...

Φίλε ζέλιγκ δώσε και σε μας
που δεν έχουμε πολλά!

Ονομάκριτος είπε...

Άσχετο, αλλά μήπως η
φωτό είναι από Ιταλία;

ζέλιγκ είπε...

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις..