Δευτέρα, Νοεμβρίου 12, 2007

Μόνιμη στήλη

Το δελτίο του ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας) είναι ένα φυλλάδιο που αποστέλλεται σε όλους τους μηχανικούς. Εκδίδεται εβδομαδιαίως με σκοπό την ενημέρωση επάνω σε επαγγελματικά θέματα. Μεταξύ των άλλων θεμάτων υπάρχει και η στήλη "εκείνοι που φεύγουν". Δε μου αρέσει ο όρος νεκρολογία αλλά περί αυτού πρόκειται: φίλοι ή συνάδελφοι κάποιου αποθανόντος μηχανικού γράφουν γι' αυτόν ένα δημόσιο αποχαιρετισμό. Συχνά το κείμενο συνοδεύει και μια φωτογραφία.
...
Σταματάω πάντα σε αυτήν τη σελίδα.
Κοιτάζω τη φωτογραφία, το όνομα.
Με ξαφνιάζει που
σε κάθε τεύχος, κάθε εβδομάδα, πάντα υπάρχει κάποιος σ' αυτήν τη σελίδα.
Ξεχνάω ότι
τα περιεχόμενα την έχουν
στις μόνιμες στήλες.

3 σχόλια:

L'Enfant de la Haute Mer είπε...

Κι εγώ δεν παραλείπω μια στάση.
Κάποτε αρχίζω από κεί.
Ίσως αυτό το κάνουμε από ένα
σημείο και μετά,
αναζητώντας παλιούς συναδέλφους, συμφοιτητές,
με τους οποίους χαθήκαμε εδώ και χρόνια.
Υάρχουν όμως και τεύχη χωρίς
αυτή τη μόνιμη στήλη (2460).

Stardustia είπε...

Μου άρεσε ο τίτλος σου, γιατί και στον Κεραμεικό άμα πας, γεμάτος μόνιμες στήλες είναι...

και πιστεύω, δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να προσγειωθείς και να "ξαναμετρήσεις" τον κόσμο σου, από αυτές τις μόνιμες στήλες...

[άσχετο: πάντοτε θα κοροϊδεύω τους άσχετους δημοσιογράφους που επιμένοουν να ονομάζουν τους Στύλους του Ολυμπίου Διός, Στήλες...]

ζέλιγκ είπε...

@ l' enfant: δεν είναι φοβερό, να ψάχνεις μήπως και βρεις κάποιον γνωστό;
@ stardustia: έχεις δίκιο για τον τίτλο. πήγε κι εμένα εκεί το μυαλό μου.